Гарантії та обслуговування

Як відмінити замовлення ?

Щоб відмінити замовлення, потрібно зателефонувати за одним з  номерів який вказаний на сайті, та повідомити номер замовлення який ви хочете відмінити. Або ж ви можете надіслати електронного листа на нашу електронну адресу info@florium.ua з темою "Відміна" та вказати номер Вашого замовлення.

Що робити якщо в замовленні не вистачає товару?

У випадку якщо у Вашому замовленні не вистачає певної позиції, будь ласка, зателефонуйте за одим з номерів, вказаних на сайти. В разі якщо зателефонувати немає змоги, напишить на нашу електронну адресу info@florium.ua, ми з радістю допоможемо вирішити дане питання.

Я хочу повернути або обміняти замовлення. Що робити?

Якщо Ви здійснили замовлення зі зворотнім платежем, переглянувши замовлення Ви можете здійснити відмову та відразу повернути товар.
Після цього, будь ласка повідомте нам про це зателефонувавши, або ж написавши електронного листа на адресу info@florium.ua з темою "Повернення".
В разі якщо Ви попередньо оплатили замовлення, у Вас також є змога відправити замовлення зворотньо за адресою відправника.
В двох випадках, будь ласка, обовязково повідомте нам про це зателефонувавши, або ж написавши листа.

Що робити якщо рослина не прижилась чи не відповідає сорту?

Будь ласка відправте лист з фото та описом проблеми на нашу електронну почту info@florium.ua , протягом 2-х робочих днів буде вирішене питання стосовно компенсації.